234

Jag är riktigt usel på att blogga just nu.. Men jag orkar inte sitta vid datorn i detta fina väder :)
Idag har jag solat några minuter ( sjukt varmt! ), sen åkte jag ner till nynäs och handla ett par short och tod spruta!
Nu har jag suttit ute i skuggen några timmar och hejat på mamma och pappa som städar ;)

Här kommer bilderna från
 Peace & Love



Börjar med lite bilder på några av banden

Laleh



Backyard Babies



Mötley Crüe



Babyshambles



The sounds



Mando diao



Miss li



Chris Cornell



Winnerbäck x3

Nu blir det Ego bilder på två rockstars!









































Sliten

Det var roligt!

Nu blir det allsång
E<3





Kommentarer
Postat av: Anna som har tagit körkort

Men blä vad avis jag blir !

2009-06-30 @ 23:28:11
URL: http://annadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Men blä vad avis jag blir !

2009-06-30 @ 23:28:42
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0