204

Heeej!!!
Oj vad det var länge sen jag bloggade.. Jag har inte orkat..
Men i dagarna har jag b.la. varit på dop, solat, varit i skolan, picknickat :)

Idag har jag som vanligt varit i skolan ( Inte många dagar kvar till sommarlov) fast det har faktiskt varit en ansträngade dag,
i morse fick jag springa till bussen och jag glömde min jacka, jäkligt korkat.
Vi hade idrott och spelade fotboll, jag ramlade två gånger så nu kan jag knappt lyft armen!
Jag fick springa som en j.ä.v.l.a. idot till tåget.
Sen i ösmo fick jag stå i regnet och vänta på bussen.. Utan jacka!!
Ja, då vet ni det också..


Nu ska jag titta på film, bilder kommer senare
Laaater
E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0