Spring för fan

Jag har sprungit 45 min. Jag är lite bäst. När jag springer så blir de som mest jobbigt efter typ 20 min, alltså halva. Men efter de så går benen av sig själv. Jag blir inte ens sådär jobbigt trött, bara ont i fötterna. Har fått blåsor, måste köpa bättre strumpor.
Men jag vet inte hur långt jag sprang eftersom jag tror de är nått fuffens med min ipodgrej. Jag frågade Fio hur långt hon sprang när hon sprang 45 min och de va typ 1 kilometer kortare än jag sprang nu och de kan inte stämma alls. För hon springer lika snabbt som jag om inte snabbare. Så jag måste kolla dendär så den inte lurar mig.

Snart blir de jobbet mina vänner. Vi har fått leverans så de blir att börja halv tre som vanligt. Hoppas Denise jobbar så hon kan underhålla mig lite!
Men nu måste jag börja göra mig iordning,
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0