Onsdag idag va?

Fan va jag hade handlat. Skor, massa tröjor, ett par löparbyxor och tre löpar strumpor, en klänning och ett par örhängen. De gick på 2000. Ångest. Men jag har råd. Sitter jag och intalar mig själv iaf. Jisses.

Jaa jag har typ sprungit idag också. De gick bra. De har börjat bli lite "lätt" att springa så jag har börjat ha koll på hur snabbt jag springer. Min älskade ipod säger ju hur många kilometer i timmen jag springer. Så jag försöker hålla mig på fem. De gick bra.
Imorrn ska jag åka tidigt ut i skärgården. Vi ska till min farbror som bor på nån ö där ute. Spännande. Vi ska åka hemifrån vid sju. Inte lika spännande. Så gonatt kära publik.
/C

Kommentarer
Postat av: Fio

Kom igen.. vad ska man göra med pengarna om inte använda dem? Ha inte ångest, de var snygga grejer och du är värd dem!

2009-07-23 @ 16:20:05
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0