Gåtland

Sitter på en stor ö. Jag har inte orkat blogga men nu fick jag en stund över. Vi ska snart åka till visby och kolla läget, de är inte så bra väder här idag.
Igår gjorde vi typ ingenting. Jag och Tamina sprang, hennes handbolls tränare har gett henne ett träningsschema så hon ska springa en halvtimme tre gånger i veckan. Så jag drog med henne igår men vi sprang i 40 min ist. Men de gick väldig bra, hon dog inte. Men hon va trött när vi kom tillbaka.. heheeh
Annars då... Jag är ju här tills på söndag och sen åker jag hem och jobbar måndag och tisdag. Sen ska jag antagligen åka tillbaka till gotland för jag vill träffa Sandra och pappa ville så gärna att jag skulle komma. Så då åker jag tillbaka hit och sover över för sen ska jag jobba fredag och lördag tror jag de va. Sen har jag jobbat klart! Mkt skönt.

Men ja, nu ska jag kolla vidare på internätet.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0