Fryser fortfarande

Idag när jag åkte till jobbet så va de hyfsat väder. Solen sken ibland och då va de ganska varmt. Så jag tog på mig en t-shirt och min jeanskjol. Jag hade inte så mkt annat att välja på heller. Men ja, när jag har jobbat i typ en timme så blir himlen bara mörkare och jag börjar bli lite kall. Nån timme senare står jag och ryser för att de är så kallt. Yttligare en timme så har jag ingen känsel i vare sig tår eller fingrar. Jag fryser helt enkelt ihjäl.
Varje gång de kommer in eller går en människa på kvantum så får jag en ordentlig frysattack och förbannar den person som öppnade dörrarna eftersom när dom öppnas så börjar de blåsa storm där jag sitter. Nej, de va inte en bra dag på jobbet.

Imorrn ska jag handla tror jag. Jag har redan ångest. Måste klippa lite gräs också, inte så kul de heller. Nu ska jag sova för jag har mkt att göra imorrn.
.


Mkt fin låt..

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0