Yess

Bah, nu är jag klar. De känns lite konstigt att jag har pluggat på kvällen, brukar inte orka plugga så sent som till nio. Men nu har jag skrivit svar till alla instuderingsfrågor på svenskan. Nu gäller de bara att läsa läsa läsa.

Jag borde kanske plugga franska också men jag orkar inte. Måste firra badkläder till imorrn. Har också kollat min bräda, åh så bra de blir. Vi kanske ska åka till kungsberget med skolan men vi får se hur många vi blir för om vi blir för få så ska vi tydligen inte åka.. Mh, vad jag vill åka. löv it.


Mh, förra året va trevligt :)

Nu ska jag titta på tv. Nej juste packa först. sen kanske titta på tv. eller däcka framför tv:n.. eller harry kanske. jag måste läsa lite harry.
welliwell, carry on.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0