vilken dag är de?!

Gomorron,
Nu är jag hemma hos min mamma och håller på att städa lite i huset innan hon kommer hem. De snöar ganska mkt här nu, de blir så fint! Men de kommer nog bli slask till imorrn..

Nu tänkte jag skriva vad jag ska göra idag men jag kom på att jag har ingen aning. Mamma kommer hem så hon kommer säkert vilja berätta allt hon har gjort i lissabon men de är kanske inte de jag vill göra hela dan. Men vi får se, nu när jag är i byn så har man lite mer möjligheter. usch vad jag babblar på om massa ointressanta saker. Nu måste jag städa vidare.
hejs

/C

p.s, de är lördag idag.


Kommentarer
Postat av: lindaa

hehe men hon har väll säkert med sig någon sovenir (?)till dig :) eller??



kolla gärn ain min blogg! :D

2009-01-03 @ 16:50:24
URL: http://liindafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0