Måndag, fast de känns som tisdag..

Yääs, jag är äntligen vid datan.
Skola idag. Jag drömde imorse att jag sov och sen vaknade och va supertrött, så sen när jag vaknade på riktigt så va jag extra trött för jag hade varit så trött i drömmen. Himlans komplicerat.

Jag har egentligen inget intressant att säga förutom att jag ska bada imorrn. Nej, inte kul alls. Klädsim och grejer. Men vad gör man inte för ett idrottsbetyg.
Btw så har jag hjälpt min lillasyster att plugga So idag. Hon ska göra ett arbete om Island och jag fick vara lärare. Ibland är hon hopplös den lilla saken.

Oh yes, de är hon.

Jag måste bara säga att jag har burit ved också. Pappa har köpt en jävla ved hög som vi måste flytta från framsidan till baksidan. Nej, de är inte roligt.

En massa ved..
Nu blir de pannkakor!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0