känner mig hyper..

Weelll, nu har jag tagit över mammas dator igen. Jag skulle ju få min dator idag meeeen såklart så blev de inte så. Den ligger just nu hemma hos min storasysters pojkvän. Eller man kanske ska säga manvän för dom är ju ganska gamla nu. muahaa

Men iaf, inte de som jag skulle skriva om. Nej jag skulle skriva om att vi har haft sushifrossa ikväll. Jag, mami och systrarna. Vi köpte 64 bitar sushi för 600kr. De är mkt sushi mina vänner. Mkt gott.
Sen så såg vi 27 Dresses, den va mkt bra! älskar Kathrin Heigl, ni vet greys-fan va heter hon... eh, jesse messy izzy, ja! izzy. Ja, hon är söt.

Imorrn ska jag tydligen ha match med damerna (som jag fick reda på idag) i tyresö. eh, yey? nej inte precis. Lite ångest. väldigt längesen jag spelade med damerna så vi får se om dom kommer ihåg mig. Men jag ska spela kant iaf vilket är lovande. Måste plugga lite matte också. Och nu frågar Evse om jag vill gå på promenad. jag som trodde att söndagen skulle spenderas att stirra på matteläxan. Nu har jag massor att göra. Känner mig som blondinbella, borde jag skaffa en assistent så jag inte blir utbränd? nån som skulle ställa upp?


Jag är supersnäll efter jag har fått frukost!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0