Hej alla snuskgubbar!!

go'kväll!
idag har jag tänkt snuskiga tankar hela dagen, jag vet inte vad som flugit i mig men en orsak kan vara att jag tillbringade natten med en riktigt pudding, mer säger jag inte om det, får bli vår lilla hemlighet ;)
jag tror mina tankar smittat av sig på de flesta jag vart nära eftersom alla på nått konstigt sätt  så nämner någon alltid nått snuskigt när jag är i närheten, alla verkar tro jag är nån sorts pedofil eller nått.... ganska intressant!

på tal om det var jag inne på blip.se förut, då finns det ett "spel" som heter typ blipvillege där man går runt som små tecknade gubbar och raggar på varann. det såg ut att vara väldigt populärt, och tydligen var det de, för snuskgubbar!
på tio minuter var det typ 10 pers som kom fram och ville se mig i cam, jag menar, vilket liv.... så i tillslut gick jag in i typ största rummet där det var mest folk och talade om vilket sketet litet liv dom måste ha och att jag tycker synd om dem, sen drog jag!
grejen är, att idag gick jag inte på blip igen för att bara spela lite schak och snuskgubbarna har tydligen tagit över schaket också, jag han knappt komma in förns jag blev tillfrågad om msn, usch fy o blä!
trodde inte pedofiler var intressarade av schak men får tydligen tänka om

nu till de roliga nyheterna, jag har hittat min tandborste! :D
ni anar inte vad jag har letat kära vänner, den låg i min gamla bandspelare... ja, fråga inte hur den kom dit, tror alla tandborstar lever ett eget liv som på reklamerna, usch va läskigt

iaf,
just nu sitter jag och försöker spela låtar på gitarr som jag lär mig av min idol, jag får till och med egna privatlektioner av honom, de ni;)


det här är min gitarr-min, avundsjuka va ;)

även fast jag suger på de så är det kul, nu syftar jag inte på gitarrspelandet utan den andra delen av min lektioner om ni fattar, hehe :$
 
c(",)

kanske skriver mer om mina upplevelser efter lektionen, nu måste jag "spela" vidare.
see ya

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0