Lördag den tionde januari

Asså.. min lilla syster a.k.a Tamina har fått nya högtalare till hennes dator i julklapp. Innan så va de så att hela familjen lyssnade på mitt dunk dunk från mina fina högtalare. Jag va på toppen av näringskedjan när de gällde hög musik i huset. Men nu så har Tamina fått för sig att hon få dunka sin musik högre än min? Då höjer jag såklart min och då höjer hon sin och så fortsätter de tills pappa kommer och säger att de är alldeles för högt. Julen har en baksida mina vänner. Se till så att dina syskon inte får lika bra högtalare som dig, för då är de kört.

Gomorron förresten. Eller nja, de är inte morgon. Men hej iaf. Jag är ni hos pappa och sitter i mitt städade rum som jag städade innan jag åka till mamma förra veckan och de är så najjs. Nu ska jag packa in alla mina saker och kläder och sen ska jag plugga svenska och historia. Kanske lite matte också om jag orkar....

FAN jag har glömt min kamerasladd hos mamma. Får hämta den imorrn. suck suck suck.. nu hatar jag att bo på två ställen...
Hehe, jag har inte ätit upp min choklad kalender än...
 

Later geeks
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0