Pontus b-day

Hejsan idag är det Söndag och jag har inte gjort något specielt idag förutom att ha varit på fotbolls träning. Det gick helt okey, inte så specielt roligt men det kan bero på att vi va 5 st där. Igår var jag ialla fall hemma hos Pontus som fyllde 18 år. Vi hade värst överrasknings festen för honom och han blev galet glad. Det var roligt att träffa alla och så, vid 1 tiden drog dom flesta vidare till Nynäs för efterfest förutom jag och Helen som skulle ha träning dagen efter. Seriösa som vi är! Så jag och Helen gick hem till en kompis och avrundade kvällen med att titta på Lejonkungen. Det blev en lyckad kväll med mycket skratt


               

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0