osomnad

okej, jag somnade aldrig. Jag fastnade framför youtube och kollade på stockholm live. så nu känner jag mig extra skojsig.
Evse har inte bloggat än ser jag.? Hon har nog nånting alldeles extra roligt att berätta! Hon skickade sms förut och jag kan bara tänka mig hur glad hon va. Men hon får berätta de sen.

Snart är de så match. I huddinge hallen, halv nio. Mamma ska köra, de är najs. Sen så ska jag hem så kommer antagligen isaktönt också. Blir nog bra.
Jag har fortfarande inte hittat en kamerasladd men vi ska åka förbi pappa idag så jag ska kolla där. Jag har aldrig nå bilder längre känner jag. Men de kommer, jag lovar!
Nu ska jag käka lite,

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0