Mycket att göra men lite tid att göra det på!

Jaha då var det Söndag. Varje söndag undrar jag samma sak, vart fasen tog helgen vägen? Helgen går alldeles för fort och man hinner inte med något av dom tusen saker som man egentligen ville göra. Idag känns allting väldigt grått och tråkigt. Jag vill bara krypa tillbaks ner i sängen och sätte på en bra film, men det går ju såklart inte. Idag måste jag nämligen plugga, städa mitt rum, träna mm. Jag funderar precis som C på att skaffa en assistent, undra vart man får tag på en sån (blocket kanske). I alla fall så är det så min dag kommer ser ut.
 
Igår åkte jag till Nynäs en sväng men det var så tråkigt. Alla hade fått i sig lite av det goda förutom jag som såklart detoxar. Dom hade säkert jätte roligt men inte jag. Pappa kom och hämtade mig och tobbe ganska tidigt, för jag ville gå hem och sova (a) Men när vi kom hem upptäckte vi att Anna hade fest, så jag och tobbe gled upp dit. Han skulle prata med Lee och jag tänkte säga hej till en mycket trevlig person. Det hela slutade med att vi blev inbjudna och kvällen slutade väldigt bra ändå (a)



Oj, vilket långt inlägg det blev nu! =) 

♥/D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0