Mitt liv består av att klaga över nånting

Fan vilken skitkväll. Dagen va lite bättre. VI simmade, jag överlevde. Även om Matildas livräddning höll på att ta dö på mig. Men jag överlevde även de och om jag gör de så överlever jag nog titanic också.

Handbollen orkar jag inte ens skriva om. Samma gamla vanliga skit om att Celicia springer runt på linjen och har ingen aning om vad hon ska göra. Alla skriker olika och jag snubblar på mina egna fötter. Lyckas hålla i bollen kanske en gång och då bränner jag iväg den tre ljusår från målet. Jag orkar inte mer, jag slutar nog efter säsongen. Börjar gymma ist, de kan jag väl inte misslyckas med?

Oj, eh, jag orkade visst skriva lite. Men jag är bara så arg. PLUS att klisterhelvettet inte försvinner och jag har typ använt tre flaskor med lotion. Match på torsdag i enköping klockan kvart över 7. skjut mig. på riktigt. bara skjut mig.

Imorrn ska jag gå i skolan, de bästa nu för tiden. Vet inte vad som händer med mig..
Nu ska jag sova och hoppas att jag sover riktigt bra, annars finns de ingen anledning att gå upp imorrn. Fan va jag ska vara glad imorrn. jag ska bokstavligen stråla av glädje.
Gonatt

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0