Lugn Lördag!

Godmorgon!
Jag är verkligen uppe ganska tidigt idag för att vara en Lördag. Det beror på att jag gick och la mig ganska tidigt igår, var så trött efter bion och allt. Bion var föresten väldigt bra och spänande precis som Wallander filmer brukar vara. Dagen var i stort sätt väldigt bra, tills jag skulle åka hem. För dte kom ingen buss i ösmo så jag fick sitta och vänta där i 30 min i kylan, det var verkligen inte roligt. När bussen väl kom så träffade jag E hon hade varit i Nynäs, så det var trevligt med lite sällskap hem. igår köpte jag också ett par jeans och en tröja. Dagens planer ser ut på följande vis, plugga, plugga och titta på fotboll.

   
      

Ha en bra Lördag!
♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0