Lördagkväll och vad gör jag?

Nu har jag pluggat klart. En och en halv timme blev de, jag har sammanfattat lite om Antiken för vi ska ha nått typ prov eller förhör nästa vecka så jag har skrivit en sammanfattning om de. men är inte klar så jag får väl göra lite imorrn också.. Sen så har jag läst hela kapitlet om sveriges medeltid som vi jobbar med i historian men vi ska tydligen inte ha nått prov eller nånting what so ever på de men man vet aldrig. jag har gömt matten under sängen och försöker glömma bort den... eller skjuta på de tills imorrn iaf.

Nörden

Nu ska jag gå ut och se om de är mat snart. Spagetti och köttfärssås, mhhh. Min favorit. Sen blir de en lung kväll framför tv och datan skulle jag tro. Ska nog till stan imorrn och träffa isaktönt. blir nog bra.
Nån som ska göra nått roligt denna lördagkväll?



/C

damn, jag kom precis på att jag har pluggat på en lördagkväll. matilda har rätt, jag är en nörd.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, jag tog fotot.. damn länge sen ju..

2009-01-10 @ 19:58:22
URL: http://rebeccaandren.devote.se
Postat av: C

Yes :)

2009-01-10 @ 20:56:52
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0