Lite tidigare än planerat..

Jag sa ju att jag skulle börja blogga på Torsdag men det blev lite tidigare än planerat. Idag är det Onsdag, massa snö ute och jag är galet uttråkad. Jag satt och funderade lite precis och jag kom fram till att jag typ inte har gjort något skojigt alls under lovet. Jag har bara jobbat och varit hemma. Jag har inte varit på bio, inte festat så mycket som jag brukar, inte bara hängt med vänner vilket känns väldigt tråkigt. Det ända roliga under det här lovet var julafton och nyår.  Nyår vart inte ens lika bra som jag hade hoppats på att det skulle vara, men det det blir det aldrig. Jag tror att det är bara för att man har så höga förväntningar lixom. Men men nu är det ett nytt år och då får man ta nya tag, vilket jag verkligen har bestämt mig för att göra. 2009 ska bli ett galet roligt år med många nya påhitt. Imorgon börjar skolan igen vilket känns båda tråkigt och skönt. Det ska bli tråkgit att börja skolan för man har så mycket press på sig att lyckas med allt, man kan lixom inte bara slappna av och ta det lugnt. Men det är endå skönt att skolan börjar får då kommer man in i vardagen och alla rutiner börjar igen. En annan sak som är skönt med att skolan börjar är att man är ett steg närmare sommarlovet.

Eve kommer hem i morgon!! =)

 
Haha, du bad om det hjärtat! =)

♥/D


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha, mupp! <3

2009-01-08 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0