Listor är till för dom som har lite tråkigt

Beviset på att jag har tråkigt:
En lista!
Jag har nu pappas mobil med ett kontantkort i. så de blir lite klurigt att göra denhär listan

så fort du ser det här är du utmanad!


var ligger din telefon när du sover?
skrivbordet
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? den ligger alltid på laddning hemma för den har aldrig nå batterier
hur känns det när du inte har din telefon på dig? shit, tänk om kungen ringer och vill nått...
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? no way, min lillasyster där emot är en
vad är din samtalstid? 6h 34min 51 sek.  Men jag har en av pappas telefoner nu
hur många sms har du skickat? 709  (fortfarande pappas mobil)
hur många telefoner har du haft det senaste året? 2
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Men nej, vafan är dehär för lista?
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Haha, självklart inte. Ja men såklart du blir, när ska jag komma då?" -isaktönt
vad står de i de senaste skickade sms:et? " Hehe kanske lite. Men de va mkt skönare att ligga i sängen och leka med datan ^^ -isaktönt
vem är överst i listan över missade samtal? Pappsen
vem är 6a på listan över mottagna samtal? Tamina
vem är 2a på listan över uppringda nummer? eh, 62?
vad har du som bakgrunds bild? nån svart sak som pappa har tagit kort på. ingen aning om vad de föreställer
är du beroende av din telefon? Men nej. kanske lite
hur mkt batteri har du? 49%
vem är 8 på din kontakt lista? Pappas andra mobil
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Celicia såklart
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Pappa känner tydligen ingen på g..
vad heter din mobil, som bluethooth namn? eh, ingen aning
den bästa låten på din mobil? Ingen musik på dehär mobilen. På min riktiga så är de väl nån shinedown låt.
den sämsta låten på din mobilen? Nån britney låt
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? en bild på isak som spelar gitarr
hur mkt är klockan när du gör detta? 18.20

Nu ska jag laga mat <3333333333333 cphungrig.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0