jag orkar inte vara arg

Mitt glada humör är inte kvar. Jag hatar träningar. Vet inte varför jag alltid känner mig så optimistisk innan, de suger ju? Eller snarare att jag suger. Jag vet inte vad jag håller på med längre och de enda anledningen att jag går på dom jävla träningarna är så att jag inte ska dö i fetma. Inte för att de är kul, inte för att jag vill bli en bra handbollsspelare, utan för att jag inte ska ställa på mig på vågen en dag och se att den står på 200 kg och min höjdpunkt på dagen är frukost på donken och lunch på pizzerian. Aldrig.

Idag var iaf träningen jobbig och de va de bästa. Allt annat är inte väsentligt. (stavas de verkligen så?)

En sak jag upptäckte när jag gick hem från träningen var att ingen på våran del av gatan hade tagit bort sin julbelysning? wtf, ska man inte ta bort den? jävla pensionärer som är julgalna, dom skulle kunna ha jul året om..

Nu orkar jag inte skriva mer. juste, jag träffade Becca idag, de va trevligt. Kul att träffa henne igen!
Gonatt

 <-- Norge
Ibland vill jag bara åka dit och sitta där i min ensamhet..

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0