Jag är bäst,

Jennie: Ja de va knappt så att mina tår satt kvar!

YES, jag har packat lite. Vi har hittat snowboardväskan. Jag har hittat brädan och skorna. Jag har plockat av bindningarna och packat ner allt. Jag är mkt duktig. Nu är de bara de jobbigaste kvar. Kläderna. Jag har sån ångest så jag tror att jag ska vänta tills imorrn. Fast nej, de får jag inte göra. De får nog bli ikväll. suck....

Min otroligt tjejiga bräda


Jag firrar med bindningarna.. (lite kaotiskt i mitt hus just nu som man ser..)


Mamma va glad as usual. (hon kommer döda mig när hon ser att jag har lagt upp denhär bilden..)
Resultatet:

Firrat och klart!

Juste, de blev ingen träning. Vi va tre som kom. Kul med handboll. Superkul.. Men jag och Kristy spelade lite med min lillasysters lag ist så vi fick röra lite på oss.
Nu ska jag försöka kasta ner lite kläder i väskan.

/C

Kommentarer
Postat av: lisa

fan va snygg bräda :D

2009-01-20 @ 21:30:43
URL: http://dxter.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag håller med lisa, riktigt snajsig :D

2009-01-21 @ 08:33:24
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0