Idag är de måndag suckers

Åh så roligt att nån faktiskt läser, söta Fia:) <3

Nu har tönten åkt hem och jag håller på att städa mitt rum. De roliga är att när jag ska börja så har jag ångest och säger att jag bara ska plocka undan de värsta. Men som vanligt så slutar de med att jag rensar alla mina lådor och garderoben. Slänger massa skit men ändå så finns de massa kvar som jag inte kan slänga. Jag har lite svårt att slänga saker. Om man tittar i alla mina lådor och hyllor så kommer du hitta gamla födelsedags kort, billiga sovenirer från frankrike, skivor med hits från 1999, triljoner med hårband från gamla Frida-tidningar, tre franska lexikon varav ett är en fransk-norsk.
Min garderob är typ tom också. lite tragiskt. Fast jag har lite kläder hos pappa också iof. men ändå.

Jag försökte få in en bild här hur de ser ut men de går inte. sunk.

Nu ska jag, mamma och Tamina åka till nynäs och handla mat till ikväll. Vi sak äta tacos och den stora systern kommer också från vh där hon numera bor. blir najs.

/C

Kommentarer
Postat av: Fiolio

JAG ÄR PRECIS LIKADAN!!! När de gäller att städa asså..hehehe. ses ikväll!

2009-01-05 @ 16:23:26
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0