Ibland undrar man vart man har hamnat här i livet,

Asså åh.. Vi kollar på tv och dom visar att man ska vända upp och ner på sin brandsläckare eftersom vissa saken annars kan klumba ihop sig i botten.
Jag: De måste vi göra mamma!
Mams: Va, vadå?
Jag: Men jaa, skaka lite på våran brandsläckare
Mams: Eh, va? har vi en brandsläckare?
Jag: MEN MAMMA! för fan, har inte vi en i tvättstugan?
Mams: Har vi.. Nej de har vi väl inte.. eller..?
Jag: Mamma. Jo de har vi.
Mams: Jaha (hon låter sådär glatt förvånad..) jamen då kanske vi har de då!

En kväll in the Lyche house..

Jag kommer inte orka lägga in bilderna ikväll mina vänner, jag tar de imorrn ist. Jag dör av trötthet. Så vi hörs imorrn, nu ska jag äntligen få sova i min säng.
Gonatt folket.

When I grow up, Im going to be a rockstar.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0