I taket lyser stjärnorna

Jahaaa, kvällen blev ju bra. Skit bra film. Ni måste se den människor. Ta med er några rullar Lambi också för de forsar floder. Fast jag klarade mig dock, grät inte en tår! Men vi hade några tjejer brevid oss som grät så de stog härliga till. Herrejisses, som om de va Björn Gustavssons begravning.

Men iaf, nu sitter jag här hemma i min säng. Imorrn ska jag på ett litet kalas och fira en gammal vän som fyller 18 år. Sen så måste jag börja städa ut mitt rum så jag kan flytta in i Fios. Ska ju måla om där inne, har ni några förslag på färger?


Eve va supersöt i sitt hippieband



Vi såg en duva inne på burgerking. (utfyllningsbild?)


Eve, lite sliten. Tåget hem va hemsk. Alla jobbiga fjortisar skulle sitta precis där vi satt..

Men nu ska jag glida runt lite,

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0