Första dagen i skolan.

Okej, mitt kort börjar inte gälla för än imorrn.... Men imorrn kan man prata med mig ingen som vanligt.

Sitter just nu i skolan och har lunch. jag har inte ätit nått eftersom jag åt frukost vid halv 10. Vi hade våran första religionlektion och de känns mkt bra. Jag har en känsla över att de kommer bli mitt favoritämne. gud så töntig jag är..
Josephine sitter brevid mig och har de trevligt. Hon dampar sönder på att hennes dator laggar. Har inte riktigt sätt den sidan av henne så de är ganska intressant.

Har ni förresten sett att Amir, han som har Gaybloggen, har kommenterat i bloggen? De va iof för att jag hade kommenterat i hans blogg om anorexia men de va ju sött att han svarade tillbaka tycker jag!

Nu ska jag kila och ha nån lektion. Vet inte riktigt vad.. svenska tror jag. typ mytologi. Jag är inte super hysteriskt glad över de.
Eve kommer hem idag! :) Wohoooiiiioioio. Måste ringa henne sen. hon kanske vi träffas?
Well, later babes

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0