.

Ikväll blir det att sova tidigt, som alla andra dar sedan Thailand.. Inte lätt att vända tillbaka dygnet.. Jag säger som Sofie, jag kommer sakna Thailand
Men man kan ju glädjas åt annat, typ som att jag har sovmorgon imorgon.. Eller jag tänkte jag kunde ta det när jag endå inte ska vara med på idrotten, hostan vill inte gå över !
Jag och C har bestämt oss för att skaffa oss ett nyårslöfte, ett as bra.. Nämligen att vi ska försöka vara positiv och vara glad för det vi har.. Så om ni märker att det blir lite negativit på bloggen så får ni påminna oss om nyårslöftet, deal ? Har någon av er nått nyårslöfte ? ( Det är nu ni ska skriva det i kommentarerna )




Plugg..  Haha, kul skämt ;)



/    E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0