:)

Jag har hittat min kamera! Guldstjärna till mig. Jag kollade igenom bilderna och åh så roligt de är att titta på gamla bilder. Jag kan lägga upp några sen men jag måste bara ladda batterierna först.

Ja, Eve har ju kommit hem och vi ska leka imorrn. Kommer bli superkul!
Åh jag känner mig så glad just nu. De här dagen blev helt perfekt. jobbigaste va väl att åka ersättningsbuss men de är ganska skönt. De är bara de att jag kom försent till min första religionslektion men läraren va också lite sen så de märktes inget. Men imorrn ska jag träffa Evse, jag läser harryboken och älskar't, hittat min kamera, min mobil börjar fungera imorrn, de är helg snart, skolan har börjat och ja, de är bra helt enkelt.

Träning idag btw, blir nog bra.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0