Detox.?!

God kväll folket!
Som jag berättade förut så är det nämligen så att jag och min familj har bestämt oss för att göra en detoxkur i två veckor. Jag vet exakt vad ni tänker nu " Detox, va fasen e det?" Så därför tänkte jag berätta lite snabbt om det. När man gör en detoxkur så är målet att man ska ränsa ut alla dåliga gifter i kroppen, för att man ska må bättre mm. Så under dom här två veckorna får man inte äta några köttprodukter, inga mjölkprodukter, inget med socker i (saft, läsk, godis, pasta, ris mm) man får inte heller äta några mjölprudukter, inge kaffe och ingen alkohol. Skoj va? Så det man får äta är typ frukter, grönsaker, kyckling, fisk mm. Det här ska vi göra i två veckor från och med Måndag, så om jag är lite grinig så vet ni varför. Eftersom att jag är galet socker beroende så kommer jag säkert bli gnällig osåvidare. Så jag tänkte blogga en del under dom här veckorna och berätta vad jag äter, hur jag mår och om jag känner någon skillnad. 

Nu ska jag dricka ett glas cola och njuta av mina sista dagar i socker världen!! =)



♥/D    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0