äntligen!

Jag säger bara: TACK Jessica, sparka på Denise för fan. Jag känner mig så nedrans ensam här, nu får de vara slut!

Kul att man får höra från mina bloggkamrater, dom lever än. Men jag förstår D lite grann, de finns ingen rutin när de är lov så de är svårt att blogga. Men på torsdag börjar ju skolan och de blir tillbaka till vardagen och skolstressen. jag längtar.

Ja ni, jag gick upp vid elva de kändes otroligt konstigt att gå upp för att åka iväg nånstans. Jag har inte gjort de på länge. Men iaf så åkte vi till ikea och jisses vilket liv. Mamma hade med sig en hylla som hon tänkte lämna tillbaka för hon behövde den inte men nr hon står där på återlämningen så får hon för sig att ringa Mange(hennes man) och fråga om de verkligen är så att hon ska lämna tillbaka den. Mange säger såklart nej de är inte säkert och hon får bära tillbaka den till bilen. Och den är inte liten heller ska jag säga.
Och vad har vi lärt oss av de? Mamman har inte alltid koll.

Syster Fio köpte fyra Billy hyllor och ett soffbord. Sen så blev de att åka hem till henne och sätta upp allting. Inte riktigt hur jag hade planerat min dag men vad gör man inte för att hjälpa tönten..
Jag fick med mig harry potter boken också. Ska läsa sexan igen för jag kommer inte ihåg så mkt av den. plus att jag ska läsa den på svenska denhär gången, så jag kommer fatta precis allt!

eh, va mkt jag har skrivit? ofta nån orkar läsa allt. jag tror att dom flesta läser typ de första stycket och sen hoppar ner hit. De brukar jag göra.. ^^

Jag ska träna snart så jag har inte tid, skriver sen
solong,

/C


p.s Evse kommer hem snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0