alla töntar tittar hit.

Och nu va de morgon.

Fredag idag, jag känner mig på topp! Jag har drömt nått spännande men kommer inte ihåg just nu. (ja de är sant)
Ikväll klockan halv 8 så sitter jag framför tv:n och tittar på snyggingar. Sagan om ringern Konugens återkomst gå på fyran. mycket bra. Sen så måste man ju typ börja vända tillbaka på dygnet snart.

Hehe jag kollade på statestiken och hej va de gick neråt. Vart är D? Hon har sprungit och gömt sig, eller så kanske hon fortfarande festar för nyår. Man vet aldrig med den partyprissen!

E kommer hem snart från  thai. eller mja, typ ganska långt snart. då ska ni se att de kommer blir inlägg.

Nu ere frukost. sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet,






/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0