090114

Igår var det väldigt dålig uppdatering från min sida men det berodde på att jag mådde så sjukt dåligt. Jag var tvungen att gå hem från skolan för att jag hade så ont i huvet, när jag kom hem deckade jag på soffan. Så jag hade ingen ork att skriva överhuvudtaget.

Idag mår jag dock super bra och humöret är på topp. Hade en kort och skön dag i skolan så jag var hemma redan vid 1 tiden. Då ville hundarna gå ut så jag gick ut på en lång promenad i solen med dom, det var riktigt skönt lite kallt bara. Jag har också hunnit städa och plugga så energin är verkligen på topp. Nu tänkte jag prova lite kläder somjag fick hem igår, lägger kanske in lite bilder senare om jag orkar. Kväll står det fotbolls möte och träning på schemat.
 


Hörs senare! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0