090110

Godmorgon, idag är det Lördag den 10 Januari vilket betyder att Pontus fyller 18 år idag. Så grattis till honom!
Det här ska såklart firas med dunder och brak. Hoppas att han inte läser det här för vi ska nämligen ha en överraskningsfest för honom idag. Men innan des så ska jag glida upp till E's familj för att fika och prata om deras thailandsresa. Kommer säkert blir trevligt som vanligt. Annars så jag har inte så mycket roligt att skriva, detoxen börjar på Måndag och jag är laddad till max. Jag hade tänkt ta en liten powerwalk men sen tittade jag ut och all lust försvann. Tror att jag kryper tillbaks ner i sängen och sätter på en bra film eller något.

Tänkte bjuda på några bilder från igår, Sophies b-day! =) Enjoy
       

♥/D

Kommentarer
Postat av: Johanna

DENISE! Adda mig på msn, hannie[email protected].

hittat en bild på en viss anton nämligen, thihi!

2009-01-10 @ 11:43:21
URL: http://alltomjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0