förnekaren

Jag är inte sjuk.

Hej! Jag sitter här och är så himlans frisk. Jag känner mig så oerhört pigg och vill bara ut och springa! träningen kommer bli hur kul som helst och jag ska köra järnet!

I wish. Nej, jag får inte gå på träningen för jag är lite hängig. Inte sjuk, bara hängig. Jag ska gå till skolan imorrn som vanligt och jag ska må asgrymt bra när jag vaknar. Sen så ska jag ha match på kvällen. Fast ja, kanske inte då. Vi får se.

Jag vaknade och kände direkt att jag är typ hängig. promenaden till bussen gjorde de inte bättre heller, jag är hos pappa och han skulle på möte tidigt på morronen så jag va tvungen att gå till bussen. De tog typ 20 min, inte så farligt.




De är en fett lång väg..

/C

Kommentarer
Postat av: Evelina

Somliga är det synd om..

<3

2009-02-12 @ 19:46:49
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0