gah

fan va dåligt de går för mig.
De blev ingen träning på grund av att de va för några där. Igen. jag har inga kommentarer.

Nu har jag packat ihop lite grejer som ska med till mamma imorrn. Sen så har jag hjälpt tamina igen med hennes svenska arbete. Nu så vill jag bara sova.

Jag har en dålig känsla i mig. Typ dåligt samvete. Att allt går åt helvete och att jag bara gör fel just nu. Jag kommer såra människor och jag vet inte om jag klarar av de. Jag är nostalgisk och på vippen att börja gråta.
juste. Jag tog två p-piller idag. De måste vara därför.

Nu ska jag sova. tjing

/C




Jag skrev dehär igår med de publiserades inte...

Kommentarer
Postat av: hahha

palalalalalal

2009-02-20 @ 15:53:08
Postat av: kristy

åh gud jag känner precis likadant!

Känns som att jag har tappat motivationen till allt, tom handbollen ?! Och jag blir så surr att det är så himla dålig stämmning just nu i laget, för när jag kommer till träningarna känner jag mig trygg på något sätt, glad och possetivt påverkad. Nu är det bara jobbigt och förvirrande.. Vill gråta!

Men jag förstår precis hur du känner.. Jag vill fly åka utomlands till värmen, till lugnet!

Ha det bra Celicia, Finns alltid :)

2009-02-20 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0