Tokig !

Jag blir knäpp !!!
Det går inte att ladda upp bilder :( Pööhöö, jag som har massa bilder att visa er !

Jaja, slutade ett då fick pappa snäll hämta mig.. När jag kom hem blev det "mys" med Ellis .. Haha :)  Jag var snäll och locka och fläta hennes hår, hon blev söt.. Haha


Dagens roliga:

Vad händer när man korsar en taliban & en lärare?
En MÖRDARSNIGEL !!!
Haha, mycket roligt.. OCh det var såklart den lustiga Bööörn som stod för detta skämt ..
Hoppas ni blev glada för det blev jag..



Nu, The hills..
/   E<3

Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Cool blogg!!

We like!!

Kolla in;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-06 @ 18:02:36
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0