Tiiiiiiisdag

Jaha. Hemma och framför tv:n! Sjukt bra.

jag slutade sådär kvart i tre och efter de så gick jag och några töntar till datasalen och skrev svenskaskiten. De va lite roligt, jag satt emellan två av töntarna och båda två satt och gnällde på precis de jag gnällde på. Så de va gnällbältet deluxe.

Men iaf, jag satt där i cirkus en och en halv timme, sen blev de hemgång. Där orkar man ju inte bara för länge med de sällskapet! jisses asså.

Ni ser ju själva!

Nu så ska jag bara tare himlans lungt, de är ju ingen träning ikväll eftersom jag fortfarande är snorig. Men på torsdag ska jag gå.
Sen så har jag ett litet problem, jag ska till fjällen på lördag. har jag packat? nej. Vet jag vad jag ska packa? nej. kommer de blir katastrof? ja.
Tänk att jag hittade min kalender idag också! Jag har verkligen letat land och rike efter den och mina pennor också. Men jag hittade allting idag så nu är livet bra igen.
Nu mat.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0