So long suckers

Eh, vi har inte åkt än. Jag trodde vi skulle gå upp typ vid 6 och åka 7. Men nej, mamma väcker mig klockan 9? aja, vi behöver tydligen inte stessa, vi kommer inte hinna upp innan uthyrningen stänger iaf.

Vid frukosten så frångade Anton och Willam (mammas mans son och hans kompis) hur de va att gå på gymnasiet. Om de va svårt och så. Dom va mest intresserade av matten och ville att jag skulle skriva ett tal till dom. oh shit. Aja, jag gjorde ett litet krumelurtal som dom va säkra på att dom kunde lösa.

x(4+5)=50
Jag tänkte inte ut innan vad de blev utan jag typ skrev lite. Sen kom jag fram till att de inte går jämt ut utan att de blir massa decimaler. hehehe.
Men dom hade fel. så då blev jag stolt att jag klarade av nånting som två 11 åringar inte gjorde. Men sen kom de ju såklart; "Nu ska vi skriva ett tal till dig!"

"ehehhh nej de hinner vi inte!"
Jag springer ifrån matbordet i rädslan av att inte kunna klara av femmans matte. hehe

Nu ska vi snart åka, mamma ropar. Men ni får ha ett bra sportlov (jag håller med Jennie, as töntigt namn...) så kommer jag tillbaka på lördagen tror jag.
Hare najs och gör ingenting som jag inte skulle göra!



/C

Kommentarer
Postat av: sanaz

HAAH fyfan vad sööt bild, celicia:D

2009-02-21 @ 15:53:47
URL: http://vissteintevadjagskulleheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0