Senare,

Gissa hur många vi va på träningen?
Ni som gissade på 5 hade rätt.
Jag sprang ner till kyrkan och tillbaka innan träningen, tog typ en halvtimme. fy satan va jobbigt. Sen så blev de lite dopboll och skott träning. Sen körde vi kungen,(den som göra mål från alla mål först vinner) och sen va de slut. Jag tränade i typ en timme. Så jävla värdelöst.

Ja, imorrn är de ju skridskor då. I hanvreten tror jag de hette.. Eeeh, nej jag har ingen aning om vart de ligger..? Måste svälja stoltheten och messa typ Jenniesvennen och fråga om vägbeskrivning.

Well, nu ska jag äta lite, sen packa, sen sova. oh så skönt.. 
Haha, Tobias från klassen förklarade precis hur man går till hallen. "Men du går bara av bussen och sen in i skogen på en bilväg så kommer hallen vara där efter ett tag." Hej jag kommer komma fram i Danmark.




/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0