Party på en Söndag..

Som sagt så är det Sändag idag. Igår blev det inte så mycket bloggande för min del men det berodde på att jag hade match (blev 1-1) sen åkte vi till mormor och morfar och sedan stor handlade vi. Kom hem vid 7 tiden och då var jag hör trött för att blogga. Idag har jag varit på träning, det gick ganska bra var dock lite seg i benen efter gårdagen. Ikväll står det fest på schemat. Det är nämligen så att en kille i E's klass har fyllt 18 så han ska ha en lokal fest i Haninge som vi ska på, och slå klackarna i taket.  Känns ioför sig inte så mysigt att ge sig ut i snöövädret igen men det blir säkert roligt och förhoppningsvis avslutat kvällen med en stor saftig hamburgare. Nu ska jag äta och efter det ska jag börja göra iordning mig. Vilket kommer leda till dagens ilands problem, Vad ska jag ha på mig?
Nåja jag slänger in en outfit bild sen kanske om jag inte bestämmer mig för att gå naken!   



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0