Nu ere slut på de roliga

Sitter just nu med hår inpackning i håret. Tamina skrev precis på msn, "du ska hjälpa mig med so:n". eh, va hände med att respektera de äldre? Ungdomarna idag är så jävla dryga..

Men nu ska jag väl ta och duscha ut snusket i håret och sen hjälpa den lilla saken. Ser på reklamen att Brottskod Försvunnen ska börja gå på trean? De går väl på ettan? eller gick iaf. Aja, de är ett mkt bra program, måste ses.

jag kom på att jag nog ska stanna i skolan ett tag imorrn också. Då kan jag skriva klart svenskan. Justefan, jag ska sitta barnvakt imorrn! Lite konstigt att dom frågade, jag har inte hört från dom på flera månader. Jag tror inte barnen gillar mig. Men what to do, jag är väl läskig antar jag.

Sov sött töntar.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0