naken badning=Usch!!!!(Om man är över 50 år och hårig)

Goddag!
Jag sitter i skolan och väntar på att min matte lektion ska börja. Hanna äter macka och natta äter bulle, tjockis klassen.
Appropå ingenting så har jag glömt att berätta vad jag och Hanna fick uppleva i Tisdags nä vi satt och åt mat efter att ha badat isvak. Det var nämligen så att vi hade parkerat våra små bakdelar precis utanför bastun vilket var en mycket dum idee. För helt plötsligt glider det ut en man i 50års åldern men enbart handduken som täcker vissa delar av kroppen. Han gick ner mot isvaken och helt plötsligt slängde han iväg handduken och visade ALLT!! För oss,med andra ord ingen trevlig syn. Jag och Hanna började ass garva och viste inte vart vi skulle ta vägen. 

Det var allt just nu,nu väntar bara matte och musik,Pain!

♥/D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0