Min pappa..

.. Trippar på mina nerver !
Han är sjukt jobbigt.. Vill ni veta varför jag inte kan blogga tills nu är för att min pappa promt ska sitta vad datan och "jobba".. När jag kom hem, vad fyra satt han vid datan.. Nu när klockan är sju fick jag datan, men jag får inte glömma påpeka att det ALLTID är så här i mitt hus ! Andledningen till att jag fick datan nu var för att han för en timme sen att jag skulle få den om en kvart.. Nu en timme senare blir jag såklart arg och har får sig en urskällning.. Men det förtjänar han, han typ lever för sin slitna gammla data !!!

Jaja, till annant.. Jag har lagt fram alla grejjer tills imorgon, kungsberget :)
Ska dock upp vid fem !!!!! Så nu ska jag bara ladda in låtar i mp3 och sedan gå upp och titta på tv.



Vi hörs imorgon, om allt blir som planerat.. ( Alltså om pappa inte är hemma )
Laaaater :)
/    E<3

Kommentarer
Postat av: Ellis

Pappa är bäst ! =)

2009-02-05 @ 14:35:06
URL: http://slingslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0