mhm

fan vilken skitdag. Vi vann matchen men jag kan inte kasta boll. de går verkligen inte längre. Mamma säger att jag ska sluta. men de känns som att de inte riktigt går. De ju de jag gör. Går i skolan och spelar handboll. Så har de ju alltid varit? Jaha, och vad gör du på fritiden? Jag spelar handboll och är med kompisar. De är så mitt liv är. Men å andra sidan så hatar jag ju mitt liv på grund av handbollen. Så jag är kluven.

Annars så har jag bara varit i stan med skolan i typ en timme och gått runt i gamla stan. Vi kom på att allt som man lärde sig i mellanstadiet är myter. Stenarna på ett hus som skulle "symbolisera" alla som dog i blodbadet, är bara en myt. De va nånting om en kula som satt i en husvägg som nån viktig snubbe hade skjutit dit. De va också en myt. Ja menar, varför går vi ens mellanstadiet om vi bara lär oss myter? helt ologiskt. Varför inte börja gymnasiet direkt? måste starta en revolution.


Nu, sova.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0