Måndag

Idag är det Måndag och det är fortfarande massa jäkla snö utanför fönstret. Jag hoppas varenda morgon när jag vaknar att dte ska vara vår ute men det blir aldrig som jag hade hoppats och idag är det inget undantag. Kvällen igår var jäkligt roligt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Det var en stor lokal, mycket folk, bra musik och en snygg dj vad mer kan man önska lixom. Vi dansade hela kvällen tills våra fötter vägrade ta ett enda danssteg till, då ringde vi efter våran privata taxi chauför som, kom och hämtade oss. Kvällen avslutades med natt macka i sängen vod 2 tiden.
Idag ska jag bara ligga i sängen och titta på filmer hela dagen eller först ska jag ioför sig duscha. Ikväll ska jag och E ge oss ut på isen och åka skridskor hur nu det ska gå, men det löser sig säkert!
Ha en bra första dag på sport lovet! =)


   

♥/D

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hihii två hippies !!! :D

2009-02-23 @ 13:36:07
URL: http://slingslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0