jag skriver väl nått så orginellt som Gonatt..

min dator är ju bara sjukt seg.. måste göra såndär diskfragmenteringsgrej. Försökte ju förut men då stängde datan av sig. lite omoget..

Imorrn kära vänner. Ja då blir de uppgång klockan halv 7 och skola klockan 9. inte den mest spännande dagen kanske, men den duger. Sen så tror jag inte att jag ska träna, är fortfarande rejält snorig. Vi får se hur de känns imorrn helt enkelt. Jag känner mig otroligt posetiv, jag är nog glad över att jag kom levande hem från min tågresa.. (Ni som inte fattar, läs mitt förra inlägg)
Men jag tänkte faktiskt ta och lägga mig nu. jag orkar inte vara trött imorrn och jag har inget vettigt för mig, så de blir att sova.

tjingesling människor

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0