Isvaks badning..

Hej folket!
Ursäkta mitt dåliga bloggande på senaste tiden men som sagt så är jag ingen bra bloggare heller. Jag bloggar bara när jag har lust och tid vilket inte är speciellt ofta nu för tiden. Ialla fall så är det Tisdag idag och vi har varit i nacka med klassen hela dagen och åkt långfärdsskridskor och badat isvak med kläderna på. Det var precis lika roligt som det låter, skämt å sido. På senaste tiden har det inte hänt något roligt i mitt händelserika liv *not*, förutom att jag var på den där maskerad 18 års festen i Lördags. Jag tog inte med mig kameran dit men vi tog några bilder innan så om ni vill kan ni ju gissa vilka vi ska vara. Agge och Sofia glömde dock att ta på sig sina masker på kortet. Kalaset var ganska roligt, med en mycket god och lång tårta vilket är ett måste på 18 års kalas. Nu ska jag läsa lite bloggar och vid 8 tiden börjar top model vilket man inte får missa.   

   

Se yaa!
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0