In the skola

Sitter just nu i skolan med Jonathan bredvid mig. Jag har precis kastat i min min lunch eftersom dom jag satt och åt med skulle in på lektion klockan 12 och jag började äta 5 i. Men jag ville ju inte äta själv. alla andra som inte har lektion har gått ut och ätit. svikare är dom..
Efter skolan ska jag och systrarna + Papps in till stan och kolla på en förställning som pappa gjort. Han är ju ljussättare för er som inte visste de. De blir nog bra. Men de jobbiga är att jag ska sitta och vänta i skolan till typ halv 5. jag hinner ju inte hem så de är bara att vänta. Men min franskalärare gav mig typ 100 glosor till på onsdag så jag har ju lite att göra. Plus att vi har geografiprov nästa vecka. Som jag måste få typ mvg på om jag ska få bra slutbetyg. Så jag har lite att göra..

Men nu ska jag gå och förbereda inför min redovisning i historia. Den är ju sjukt lam. Good luck Chuck.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0