in tha school you know.

jaaaah, sitter i skolan och har pluggat lite geografi. Snart bär de av mot Torvalla och åka skridskor. taggad till max. Jag har faktiskt med kameran så jag ska kolla om några töntar fastnar på bild.

Mene jaha. Nu måste jag plugga vidare. Vet ni vad landbris är? nej inte jag heller. men snart.

Malin sitter bredvid mig och säger att jag ska skriva om henne. Så nu skriver jag lite om Malin.
Hon är ganska lång. Blå ögon och blondt hår. Hennes fritidsintressen är att lukta på mitt hår och leka med pojkvännen fredrik. Hon är klassen mobbare, plågar allti Linnea.

Linnea blev nu avundsjuk att jag skrev om Malin så nu ska jag skriva om Linnea. Hon är inte lika lång som malin. Hon har brunt hår och blåa ögon. Hennes fritisintressen är att bli plågad av Malin. eh, ja. slut.

Josephine sitter bredvid mig också, hon säger hej till allmänheten och hälsar att hon hatar Fredrik Reinfelt.
tjingesling

/C

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha (: bra inlägg! tummen upp



www.neeaahlg.blogg.se

2009-02-18 @ 19:03:45
Postat av: malin

CILLIIIIIII, BILDER :D

2009-02-19 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0