Fredag..

Det har varit väldigt dålig uppdatering i bloggen på senaste tiden men det beror på att C är i fjällen någonstans och jag bor hos E för hennes päron är i Borlänge och vi har ingen dator hos henne. Men det ska dte bli ändrig på nu, för jag och E ska nämligen åka till Nynäs och sno hennes systers dator för hon är inte hemma.

Igår hade jag och E myskväll, vi åt ost och kex (vadå 60 åringar) tittade på tv och hade mini spa. Idag ska vi som sagt åka till nynäs och sno en dator och jag ska träffa en vän. Efter det ska jag åka till en annan vän på middag och efter det ska jag åka hem (läs: Till E, min fru) där jag ska spendera natten igen. Nu måste jag börja göra iordning mig, skriver mer ikväll.

   

♥/D

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det vin jag ser? :P



Snygga ni är i maskerna ;D eller är det så ni ser ut kanske !

2009-02-28 @ 17:12:58
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0